امام مهدی (عج) در کتابهاي آسماني امام مهدی (عج) در کتابهاي آسماني
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1398
نــویـــسنده : محمد محمدیان


1. «صديقان زمين را تا ابد وارث گردند» (کتاب مزامير ، مزمور سي وهفتم)
بعلاوه اين کتابها جزئيات بسياري را درباره اوضاع آخرالزمان در بردارند که مويد مطالبي هستند که در احاديث مسلمانان ياد شده است . سپس مي گويد : «اما اشرار همگي نابود مي شوند».
2. «واي بر امت خطاکار ، مردم گرانبار گنهکار ، تبار بدکنندگان ، فرزندان مفسدان ، پروردگار را وانهادند ...».
تا آنجا که مي گويد: « ... سرزمين شما را غريبان پيشاروي شما مي خوردند و آن همچون واژگوني بيگانگان ويران گرديده است . پس از اين به يار عدل و شهر امن مسمي خواهيد شد». (کتاب اشعياء ، اصحاح اول)
3. پس پرچمي براي امتهاي بعيد بر افرازد . براي آنها از نقطه دور دست زمين بانگ مي زند . آنها ناگهان با عجله مي آيند در حالي که ميانشان نه وامانده اي است و نه افتاده اي». (اصحاح پنجم)
«تا آنکه شهرها ويران و بي سکنه و خانه ها بي مردم شوند . زمين ويران و خراب گردد و خداوند انسانها را دور گرداند و خرابي در زمين فزوني مي گيرد و اگر در آن زندگي باقي مي ماند ، پس آن نيز ويران مي شود و مثل چنار و بلوط که چون بريده شوند ، کنده آنها باقي مي ماند ، کنده آن ذريت مقدس خواهد بود». (کتاب اشعياء، اصحاح ششم)
4. خداي آسمان مملکتي را بر پاي مي دارد که هرگز منقرض نمي شود و پادشاهي آن به مردم ديگر واگذار نمي شود . تمام اين ممالک نيست و نابود مي شوند اما اين مملکت تا ابد پابرجا مي ماند». « ... خوشا آنکه منتظر ماند». (کتاب حجار- اصحاح دوم)
5. «پروردگار سپاهيان گفت . اين بار پس از اندکي آسمانها و زمين و دريا و خشکي را مي گردانم و تمام امتها را به لرزه در مي آورم و پس از آن تمام امتها مي آيند و اين خانه را پر مي کنند». (کتاب حجي ، اصحاح دوم)

6. «در تمام زمين پروردگار مي فرمايد : دو سوم نابود مي شوند و مي ميرند و يک سوم در زمين مي مانند . يک سوم را وارد آتش کنم و چون گداختن و پاک شدن نقره ، پاکشان کنم و آنها را مثل زر مصفايشان سازم . او اسم مرا مي خواند و من پاسخش مي گويم . گويم او قوم من است و او گويد : پروردگار معبود من است». (کتاب زکريا ، اصحاح سيزدهم) (توضیح اینکه در بسياري از احاديث اهل بيت آمده است که دو سوم زمينيان مي ميرند و يک سوم ديگر باقي مي مانند و سخت پاک و خالص مي شوند.)

7. «يسوع ، همينکه از پيش شما به سوي آسمان صعود کرد ، به سوي شما باز خواهد گشت ، همان گونه که ديديد به آسمان روانه شد». (کتاب اعمال رسولان ، انجيل ، اصحاح اول) (توضیح اینکه روايات ديني ما که از رجوع عيسي (ع) با مهدي سخن مي گويند کاملا شبيه آنچه در اين کتاب آمده ، است)
8. «و چنانچه رفتم و براي شما جايگاهي مهيا ساختم دوباره باز مي گردم». (انجيل يوحنا ، اصحاح چهاردهم)
9. «چون او پس از اندک زماني بر مي گردد و تاخير نخواهد کرد». (اصحاح دهم از نامه اي که خطاب به عبرانيان بوده است)
10. «خداوند نشسته است تا ابدالآباد و تخت خويش را براي داوري برپا داشته است و او ربع مسکون را به عدالت داوري خواهد کرد و امتها را به راستي داد خواهد داد» سپس مي گويد :
«و آن که نزد شماست به چنگ آويزيد تا بيايد آن که غلبه مي کند و اعمال مرا تا پايان محافظت مي نمايد . پس بدو قدرتي بر امتها عطا خواهم کرد و او آن را به ميله اي آهنين پاس خواهد داشت ، همچنان کاسه اي از سفال را خواهد شکست و بدو ستاره صبح را عطا خواهم کرد ، هر که را گوش است بايد آنچه را که روح به کينه ها مي گويد ، بشنود».
11. «اما کسي به آن روز و آن ساعت علم ندارد». (انجيل متي ، اصحاح بيست و چهارم)
اما زرتشتيان آنان نيز معتقد به رجوع انساني به نام «بهرام» هستند . معني بهرام نيز با مهدي تفاوت چنداني ندارد .
برهمايي ها هم بنابر ادعاي خود معتقد به ظهور «کريشنا» هستند . شواهد و دلايل بسياري در دست است ، مبني بر آنکه عده اي از پيامبران و صالحان با امام مهدي (ع) همراهند تا حق را بر تمام زمين آشکار کنند و چه بسا بهرام و کريشنا هم در زمره همين صالحان باشند که ما نام آنها را نمي دانيم .
ظهور امام زمان در نزد ائمه (ع) «قيامت صغري» قلمداد مي گردد چون از هر امت ، شاهدي برانگيخته مي شود .



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 0
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 0
|
مجموع امتـــــیاز : 0
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: امام مهدي (عج) , ,
بــــــرچـــسـبــــ‌ : امام مهدی (عج) در کتابهاي آسماني ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ